Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

 

α/α

Είδος

Αντωνυμίες

1.

Προσωπικές

εγώ, εσύ, αυτός, -ή, -ό (μου, σου, του/της, τος, τη, το)

2.

Κτητικές

1. μου, σου, του/της

2. δικός, -ή, -ό μου,σου, του

3. δικός, -ή, -ό μας,

σας, τους

3.

Αυτοπαθείς

ο εαυτός μου, σου, του

4.

Οριστικές

1. ο ίδιος, η ίδια, το ίδιο

2. μόνος, -η, -ο μου, σου, του

5.

Δεικτικές

1. αυτός, -ή, -ό

2. (ε)τούτος, -η, -ο

3. εκείνος, -η, -ο

4. τέτοιος, -α, -ο

5. τόσος, -η, -ο

6.

Αναφορικές

1. που

2. ο οποίος, η -α, το -ο

3. όποιος, -α, -ο

4. όσος, -η, -ο

5. ό,τι

6.οποιοσδήποτε,

οσοσδήποτε,

οτιδήποτε

7.

Ερωτηματικές

1. τι

2. ποιος, -α, -ο

3. πόσος, -η, -ο

8.

Αόριστες

1.ένας, μια/μία, ένα

2.κανένας/κανείς,

καμιά/καμία, κανένα

3. κάποιος, -α, -ο

4. μερικοί, -ές, -ά

5.κάτι, κατιτί

6.τίποτε/τίποτα

7.κάμποσος, -η, -ο

8.κάθε

9.καθένας,

καθεμιά/καθεμία,

καθένα

10.καθετί

11.ο, η, το δείνα,

ο, η, το τάδε

12. άλλος, -η, -ο